1.-2. týden: Zpracování hospitačního protokolu, jeho výpovědní hodnota ve vztahu k užitým metodickým postupům, konfrontace obecného modelu s vlastními protokoly. 3.-4. týden: Zásady zpracování přípravy na hodinu němčiny, formulace komunikativních a jazykových cílů hodiny a jejich vztah k volbě metodických postupů a cvičení. 5.-6. týden: Konfrontace vlastních zkušeností z praxe s obecným modelem přípravy, způsoby řešení časového nedodržení naplánované přípravy. 7.-8. týden: Konstrukce hodiny opakovací. 9.-10. týden: Zásady práce s didaktickou technikou ve VCJ. 11.-12. týden: Interakce učitel-žák v podmínkách VCJ, body language učitele. 13.-14. týden: Cíle a zaměření souvislé praxe.
|
-
BAUSCH, Karl-Richard, CHRIST, Herbert, KRUMM, Hans-Jürgen (ed.). Handbuch Fremdsprachenunterricht.. Tübingen, 2007. ISBN 978-3-8252-8043-7.
-
BIMMEL, Peter, KAST, Bernd, NEUNER, Gerd. Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen, 2007. ISBN 978-3-8252-8043-7.
-
DOYÉ, Peter. Typologie der Testaufgaben für den Unterricht Deutsch als Fremdsprache.. 1988. ISBN ISBN 3-468-49437-.
-
HUNEKE, Hans-Werner, STEINIG, Wolfgang. Deutsch als Fremdsprache: eine Einführung.. 2005. ISBN ISBN 3-503-07956-.
-
JANÍKOVÁ, Věra, MICHELS-MCGOVERN, Monika. Aspekte des Hochschulfachs Methodik und Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache im Überblick. Brno, 2000. ISBN 80-210-2344-9.
-
MEYER, Hilbert. Leitfaden. Unterrichtsvorbereitung. Fr. am Main, 2014. ISBN 978-3-589-22458-6.
-
PODRÁPSKÁ, Kamila, MATOUCHOVÁ, Naďa. Vyučovací jazyk? Němčina!. Technická univerzita v Liberci, 2004.
|