Název předmětu | Praktická terénní cvičení |
---|---|
Kód předmětu | KGE/PTC |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Kurz má tři etapy, přičemž zahrnuje i element společné terénní práce s kolegy z německé a polské části Euroregionu. V přípravná fázi na jednodenním česko-německo-polském workshopu studenti s garanty vyberou téma terénní výuky a vypracují návrhy projektu, ve kterém bude zahrnuta práce se zdroji a literaturou a vyhledají institucí, které dané téma potenciálně mohou řešit. Studenti se také rozdělí do smíšených týmů, které budou společně navrhovat metody a průběh společné práce. Druhou etapu je realizační fáze terénní výuky, která má organizační a odbornou složku, a realizují ji studenti sami pod dohledem odborného a organizačního garanta ve vybraných lokalitách a institucích v rámci česko-německo-polského Trojzemí. Třetí etapou je zpráva o průběhu a výsledku terénní výuky a vyhodnocení práce studentů. Katedra zabezpečuje roli organizačního a odborného garanta. Během výuky budou kombinované terénní metody rovněž proloženy činnostmi laboratorními, např. metody výzkumu environmentální zátěže krajiny, mapování potenciálu rozvoje a udržitelnosti krajiny na mobilních telefonech, či tabletech, praktické úkoly tvorby územního plánu a regionálního rozvoje.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|