Vyučující
|
-
Ungerman Otakar, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.Charakteristika trhu služeb 2.Význam a poslání marketingu ve službách 3.Marketingové plánování v oblasti služeb 4.Segmentace trhu, cílový trh 5.Marketingový mix ve službách 6.Služba jako produkt 7.Cenová tvorba v sektoru služeb 8.Možnosti distribuce služeb 9.Marketingová komunikace ve službách 10.Materiální prostředí 11.Lidský faktor ve službách 12.Procesy ve službách 13.Marketingový výzkum
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět poskytne studentům základní informace o marketingu služeb.Cílem předmětu je charakterizovat problematiku v oblasti služeb, objasnit základní pojmy a vztahy, související se službami a poukázat na vlivy vlastností služeb na marketingovou činnost podniků.
Orientace v marketingové problematice
|
Předpoklady
|
Znalosti nauky o podniku
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Odevzdání a prezentace semestrální práce, písemný test zkouška:písemná
|
Doporučená literatura
|
-
JANEČKOVÁ, L., VAŠŤÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
-
KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001.. ISBN 80-247-0016-6.
-
PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-276-X..
-
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
|