Název předmětu | Vybrané statě z marketingu |
---|---|
Kód předmětu | KMG/VMI-D |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | Doktorský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 10 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Sylabus: 1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování 2. Segmentace trhu 3. Rozhodovací procesy a informační zdroje 4. Organizační rozhodování 5. Modely chování zákazníka 6. Komunikace a zákazník 7. Teorie zahraničního obchodu 8. Důvody pro zahraniční činnost firmy 9. Průzkum a analýza zahraničních trhů 10. Metody vstupu na zahraniční trhy 11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání 12. Organizace zahraniční činnosti
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je seznámit doktorandy s partiemi marketingu, které (v našem prostředí) nebývají součástí běžného vysokoškolského kurzu. Jedná se o Chování zákazníka (Consumer Behavior) a o Mezinárodní marketing (International Marketing). Chování zákazníka musí být výchozím bodem každé strategie speciálně v oblasti spotřebního zboží. Mezinárodníí marketing se v období tržní globalizace stane nezbytnou disciplinou speciálně malých a závislých ekonomik, k nimž ČR náleží. Smyslem předmětu je pochopení probíhajících procesů, které doktorandům umožní jejich využití. Předmět sám je určen pro pracovníky, kteří nejsou marketingovými specialisty, oni sami si vyberou z uvedeného sylabu tu část, kterou hodlají ve své práci využívat. Na dané téma sepíší esej.
Studenti získají znalosti v souladu s cílem a obsahem předmětu. |
Předpoklady |
Základní ekonomické znalosti .
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška
Vypracování práce na zadané téma |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Ekonomická fakulta | Studijní plán (Verze): Ekonomická informatika (2014) | Kategorie: Ekonomie | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |