Úvodní informace
Vítejte v portálu informačního systému studijní agendy Technické univerzity v Liberci.
Ochrana osobních údajů
Technická univerzita v Liberci eviduje a zpracovává osobní údaje v IS STAG za účelem uskutečňování vzdělávací činnosti a s tím souvisejí studijní agendy. Povinnost TUL zpracovávat osobní údaje v souvislosti se vzdělávací činností je stanovena zejména příslušnými právními předpisy v oblasti vysokého školství, resp. je zpracování nezbytné pro plnění povinností a úkolů TUL jako veřejné vysoké školy. Bližší informace o zpracování a ochraně osobních údajů na TUL jsou uvedeny zde.
Jak se přihlásit?
Stisknutím tlačítka „Přihlásit se“ se přesunete na přihlašovací stránku Shibboleth, kde zadáte obvyklým způsobem své uživatelské jméno v síti LIANE ve tvaru jmeno.prijmeni a centrální heslo sítě LIANE. Po ověření budete přesunuti zpět do IS/STAG.
S IS/STAG můžete pracovat i pomocí mobilní aplikace TULapp. Ujistěte se, že používáte aktuální verzi, podporující přihlašování přes LIANE.
Různé role
Někteří uživatelé se do IS/STAG přihlašovali různými uživatelskými jmény podle role, kterou v systému měli. Například doktorand může vystupovat jako student nebo jako vyučující.
To nyní odpadá, přihlašování je jednotné s uživatelským jménem podle LIANE. Místo toho použijte přepínání rolí v IS/STAG. Přepínač najdete v horní části okna, pod hlavním menu.
Máte potíže s přihlášením?
- Ujistěte se, že zadáváte správné přihlašovací údaje.
- Jestliže Vám přihlašování do ostatních služeb funguje a problém je pouze na portálu IS/STAG, ověřte si na Vašem studijním oddělení správnost rodného čísla zadaného v IS/STAG, pokud jste student. Jako vyučující zkontaktujte pracovníka na Vaší katedře. Během dne probíhá nezbytná pravidelná automatická synchronizace mezi systémy. Změna se projeví až po jejím proběhnutí.
- V případě, že Vám nefunguje přihlášení do žádné služby (menza, pošta, apod.), kontaktujte správu Liane.
Jak řešit problémy?
Pokud se při práci s portálem setkáte s problémy nebo se Vám něco nebude dařit, nezoufejte, rádi Vám pomůžeme.
Potíže související s organizací studia
Vyskytnou-li se v průběhu předzápisu potíže např. "nedostatečná kapacita předmětu", "předmět nemá rozvrh" apod. obraťte se na katedru, která výuku předmětu zajišťuje. V případě problémů se studijním plánem nebo zapomenutým heslem kontaktujte Vaše studijní oddělení.
Technické problémy
Chyby a problémy související s funkčností portálu adresujte na uis@tul.cz. Při hlášení chyby, prosíme, uvádějte:
- o co jste se snažili a jak,
- jakým výsledkem Vaše akce skončila,
- přesný čas kdy jste akci prováděli,
- osobní číslo, jméno, příjmení.
Poslední změna:
10.04.2024