Informace o studijním programu

« Zpět
Fakulta Fakulta textilní (FT)
Studijní program Textilní marketing (B0414A270001)
Studijní obor / Specializace Textilní marketing (B0414A270001TM/90 - 2022)
Stupeň získané kvalifikace Bakalářský
Forma studia Prezenční
Standardní doba studia 3 roky
Počet ECTS kreditů 180
Udělovaná kvalifikace Bakalář (0)
Přístup k dalšímu studiu Magisterský studijní program  
Způsob ukončení Státní závěrečná zkouška
Studijní a zkušební řád URL
Fakultní koordinátor nespecifikováno
Klíčové studijní výstupy Bakalářský studijní program Textilní marketing unikátně propojuje problematiku textilních a oděvních materiálů a technologií se znalostmi z oblasti marketingu. Cílem studia je připravit vysokoškolsky vzdělané odborníky, kteří rozumí specifickým vlastnostem, správné funkci a hodnocení kvality textilních produktů, a zároveň souvisejícím pravidlům ve vztahu k potenciálním zákazníkům (ochrana spotřebitele, správné značení apod.), ale i pravidlům marketingu a obchodních jednání. Během studia získá student nejen teoretické a praktické znalosti na dané úrovni, ale i dostatečnou flexibilitu, schopnost odborné komunikace v anglickém jazyce, přehled v technických oborech a dovednosti souhrnně označované soft skills.
Specifické požadavky pro přijetí nespecifikováno
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
Kvalifikační požadavky a předpisy nespecifikováno
Profil programu nespecifikováno
Podmínky pokračování studia nespecifikováno
Profesní profily absolventů s příklady nespecifikováno
Garant oboru / specializace Bajzík Vladimír, doc. Ing. Ph.D.
1. ročník 2. ročník 3. ročník Neuvedený ročník
Zimní Letní Zimní Letní Zimní Letní Zimní Letní
KFY/FYZ (6)
KMA/MV1 (6)
KDE/VYF (4)
KMI/TXV (5)
KTT/TT1 (5)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 26
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 4
KCJ/A-T (4)
KHT/ADP (6)
KTV/SPA1T (1)
KMA/MV2 (6)
KFL/SOC*T (4)
KMI/CTX (5)
KHT/AXE1 (3)
KOD/TT2 (5)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 30
Z následující nabídky předmětů si student může volit nad rámec svých studijních povinností.
KTT/UME (5)
KHT/ODK (5)
KTV/SPA2T (1)
KMG/MAR (5)
KMI/ZPD (4)
KHT/ZB1 (6)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 26
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 4
KOD/AJC (4)
KTT/AJT (4)
KHT/ZB2 (7)
KNT/TNA (6)
KOD/VOD (5)
KMI/ZKB (5)
KTT/STR (5)
KHT/AXE2 (3)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 31
Z následující nabídky předmětů si student může volit nad rámec svých studijních povinností.
KMG/SBC (3)
KHT/ZB3 (6)
KHT/CAS (5)
KMG/MVT (5)
KHT/AXE3 (3)
KHT/BA1 (6)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 25
Z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 5.
KMI/UDR (5)
KHT/SPZ (6)
KHT/HKT (5)
KHT/BA2 (6)
KMG/STM (5)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 27
Z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 3
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 0
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 30
KMI/ZU (5)
KNT/NT (5)
KPE/UM*T (5)
KPE/NP*T (5)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 0
Z následující množiny předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 30
KTT/PR (5)
KDE/STY (5)
KMG/FKO-E (6)
KTT/PL (5)
KTT/TK (5)
Celkem 60 kreditů Celkem 60 kreditů Celkem 60 kreditů Celkem 60 kreditů
Celkem 180 kreditů